Google Ads & Analytics Specialist

Marcin Orłowski

W skrócie:

Marcin doskonale zna się na pracy z danymi analitycznymi oraz wyciąganiu wniosków, przez co wszelkie podejmowane działania mają zawsze podparcie w badaniach empirycznych. To perfekcjonista, który dzięki swojej dociekliwości zawsze znajduje odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Kluczowe kompetencje:

Google Ads

Allegro Ads

SEO

Analitycs

Absolwent Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagielońskim. 15 lat działań w marketingu internetowym. Ma doświadczenie nie tylko na rynku polskim, ale i za granicą: zarówno w Europie jak i w Ameryce.

Obdarzony niesamowitym poczuciem humoru, ale kiedy dostaje zadanie – skupia na nim absolutnie całą uwagę. Posiada ogromną wiedzę. Nasi Klienci są naprawdę w dobrych rękach.

Prywatnie:

Kamienie szlachetne

Podziwia i kolekcjonuje

Gry

Zarówno komputerowe jak i planszowe

Rekonstrukcje historyczne

Zdarzało mu się biegać w krzyżackiej zbroi

Kuchnia

Ma kuchenkę z piekarnikiem i nie zawaha się jej użyć

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?

Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…

Czytaj więcej

Dane jakościowe – co o nich wiemy?

Myśląc o danych wyobrażasz sobie najczęściej liczby, które możesz wyciągnąć z narzędzi analitycznych takich,…

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie?

Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może……

Czytaj więcej