UX Researcher

Małgorzata Urbańczyk

W skrócie:

Wykonuje prace związane z produkcją i wdrażaniem nowych sklepów, instalacji oraz aktualizacji modułów. Testuje do momentu, kiedy wszystko zadziała prawidłowo. Gosia to nasz firmowy szpieg, który śledzi zachowania klientów Twojego sklepu. Jej wnioski pozwalają nam wprowadzać zmiany, które zwiększają konwersję.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Research

Problem-solving

User Experience

4 lata pracy w e-commerce. Ukończyła specjalizację: Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych.

Skrupulatna, szczegółowa, zaskakuje nas analizowaniem każdego problemu wielopoziomowo. Podsuwa spostrzeżenia, na które nikt inny nie wpadł.

Prywatnie:

Zwierzaki

Stadko Cocker Spanieli, kundelek, papuga i wiewiórki

Estetyka

Lubi tworzyć rzeczy ładne, nie tylko w sieci

WebDesign

Doszkala się z wielką frajdą

Filmy

Zwłaszcza kostiumowe, dokumentalne i seriale kryminalne

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?

Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…

Czytaj więcej

Dane jakościowe – co o nich wiemy?

Myśląc o danych wyobrażasz sobie najczęściej liczby, które możesz wyciągnąć z narzędzi analitycznych takich,…

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie?

Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może……

Czytaj więcej