UX Researcher

Małgorzata Urbańczyk

W skrócie:

Wykonuje prace związane z produkcją i wdrażaniem nowych sklepów, instalacji oraz aktualizacji modułów. Testuje do momentu, kiedy wszystko zadziała prawidłowo. Gosia to nasz firmowy szpieg, który śledzi zachowania klientów Twojego sklepu. Jej wnioski pozwalają nam wprowadzać zmiany, które zwiększają konwersję.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Research

Problem-solving

User Experience

Skrupulatna, szczegółowa, zaskakuje nas analizowaniem każdego problemu wielopoziomowo. Podsuwa spostrzeżenia, na które nikt inny nie wpadł.

Prywatnie:

Zwierzaki

Stadko Cocker Spanieli, kundelek, papuga i wiewiórki

Estetyka

Lubi tworzyć rzeczy ładne, nie tylko w sieci

WebDesign

Doszkala się z wielką frajdą

Filmy

Zwłaszcza kostiumowe, dokumentalne i seriale kryminalne

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 historii o tym, że strategia marketingowa to tylko połowa sukcesu

Masz strategię marketingową dla swojego biznesu e-commerce? Gratulujemy!  Ale zaraz, zaraz – jeżeli wierzysz,…

Czytaj więcej

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje dobrego copywritera? Jeżeli prowadzisz biznes online z pewnością zwracasz uwagę…

Czytaj więcej

Dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie?

Twój sklep ma spory ruch ale klienci nie kupują? Bacznie obserwujesz ich w narzędziach…

Czytaj więcej