UX Researcher

Małgorzata Urbańczyk

W skrócie:

Wykonuje prace związane z produkcją i wdrażaniem nowych sklepów, instalacji oraz aktualizacji modułów. Testuje do momentu, kiedy wszystko zadziała prawidłowo. Gosia to nasz firmowy szpieg, który śledzi zachowania klientów Twojego sklepu. Jej wnioski pozwalają nam wprowadzać zmiany, które zwiększają konwersję.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Research

Problem-solving

User Experience

4 lata pracy w e-commerce. Ukończyła specjalizację: Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych.

Skrupulatna, szczegółowa, zaskakuje nas analizowaniem każdego problemu wielopoziomowo. Podsuwa spostrzeżenia, na które nikt inny nie wpadł.

Prywatnie:

Zwierzaki

Stadko Cocker Spanieli, kundelek, papuga i wiewiórki

Estetyka

Lubi tworzyć rzeczy ładne, nie tylko w sieci

WebDesign

Doszkala się z wielką frajdą

Filmy

Zwłaszcza kostiumowe, dokumentalne i seriale kryminalne

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 powodów porzucania koszyków w Twoim sklepie i 5 rozwiązań, by temu zaradzić

Czy kiedykolwiek robiłeś zakupy online i dodałeś przedmioty do koszyka, tylko po to, by…

Czytaj więcej

Akcje świąteczne, które zwiększą sprzedaż w Twoim e-commerce

Okres Świąt Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas w roku, w którym odczuwamy szczególnie magiczną…

Czytaj więcej

10 błędów Black Friday, które rujnują Twój biznes

Black Friday to nie tylko wyjątkowa okazja dla konsumentów, ale również wyzwanie dla właścicieli…

Czytaj więcej