
Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?
Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…
UX Researcher
Małgorzata Urbańczyk
W skrócie:
Wykonuje prace związane z produkcją i wdrażaniem nowych sklepów, instalacji oraz aktualizacji modułów. Testuje do momentu, kiedy wszystko zadziała prawidłowo. Gosia to nasz firmowy szpieg, który śledzi zachowania klientów Twojego sklepu. Jej wnioski pozwalają nam wprowadzać zmiany, które zwiększają konwersję.
Kluczowe kompetencje:
Communication
Research
Problem-solving
User Experience
4 lata pracy w e-commerce. Ukończyła specjalizację: Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych.
Skrupulatna, szczegółowa, zaskakuje nas analizowaniem każdego problemu wielopoziomowo. Podsuwa spostrzeżenia, na które nikt inny nie wpadł.
Prywatnie:
Zwierzaki
Stadko Cocker Spanieli, kundelek, papuga i wiewiórki
Estetyka
Lubi tworzyć rzeczy ładne, nie tylko w sieci
WebDesign
Doszkala się z wielką frajdą
Filmy
Zwłaszcza kostiumowe, dokumentalne i seriale kryminalne
Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?
Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…
Dane jakościowe – co o nich wiemy?
Myśląc o danych wyobrażasz sobie najczęściej liczby, które możesz wyciągnąć z narzędzi analitycznych takich,…
Jak budować markę na Instagramie?
Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może……