Social Media Specialist

Julia Lach

W skrócie:

Specjalistka ds. mediów społecznościowych. Tworzy treści do postów, artykułów, czy reklam. Raportuje wyniki reklamowe. Dzięki jej działaniom Twoja marka sprawnie przedziera się do przodu wykorzystując najnowsze trendy. Nasza firmowa TikTokerka z wielkim potencjałem.

Kluczowe kompetencje:

Content creation

Social influence

Audio & Video

Influencer marketing

Julia jest jedną z tych osób, które wstają i mówią „ej, chodźcie – robimy zdjęcie”. Dusza towarzystwa, piękna na zewnątrz i w środku. No i ten reklamowy głos!

Prywatnie:

Teatr

Największa pasja od dziecka

Wino

Jest już po kursie somelierskim

Tenis

Wciąż się uczy :)

Bezy

Za porcję Bezy Pavlova da się pokroić!

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Sklep internetowy PrestaShop – przykłady błędów, których możesz uniknąć

PrestaShop jest oprogramowaniem na licencji Open Source, co znaczy, że możesz bezpłatnie i całkowicie legalnie dokonywać dowolnych zmian. Masz więc ogrom możliwości. Ponadto nie płacisz żadnego abonamentu za posiadanie takiego sklepu. Wykorzystaj ten potencjał, by stworzyć sklep internetowy PrestaShop, który będzie intuicyjny, szybki i odpowiadający na konkretne potrzeby Twoich klientów. 0 Tyle sprzedawców na całym świecie wybrało oprogramowanie PrestaShop Tworząc sklep należy pamiętać, że…

Czytaj więcej

Dlaczego identyfikacja wizualna to temat, który warto zgłębić już na początku biznesu?

Identyfikacja wizualna, czyli to, co w Twojej firmie jest widoczne na pierwszy rzut oka, ma niebagatelne znaczenie w kontekście wyników sprzedażowych. W końcu pierwsze wrażenie robi się tylko raz…   Chcesz coli? Co przyszło Ci do głowy po przeczytaniu tego pytania? Czerwona puszka, lub butelka z napisem, który jest rozpoznawany w najbardziej odległych zakątkach świata. To jest właśnie potęga dobrze zaprojektowanego logotypu, która sprawia, że każdy wie…

Czytaj więcej

Co powinien mieć Twój sklep online w 2022

Ostatnie dwa lata upłynęły pod znakiem pandemii, co znacznie przyczyniło się do rozwoju, branży e-commerce. Nawet Klienci przyzwyczajeni do zakupów stacjonarnych niejednokrotnie zmuszeni byli zamawiać produkty, czy usługi za pośrednictwem internetu.To sprawiło, że wiemy już o wiele więcej na temat tego, co powinien zawierać sklep internetowy w 2022 roku. Zachowania zakupowe klientów na podstawie raportu Omni-commerce Wiele z funkcjonalności, które do niedawna były jeszcze…

Czytaj więcej