Social Media Specialist

Jagoda Wichurska

W skrócie:

W dziale kreatywnym zajmuje się przede wszystkim tworzeniem treści. Skutecznie dopasowuje styl komunikacji do Twojej grupy docelowej pisząc posty, slogany, czy mailingi, które Klienci naprawdę czytają. Jest także kopalnią pomysłów marketingowych i tworzy dokumenty strategiczne.

Kluczowe kompetencje:

Copywriting

Originality and initiative

Creativity and ideation

Marketing strategy

Jagoda wprowadza do działu kreatywnego coś więcej, niż poczucie humoru... Niekończące się pomysły, zawsze trafne spostrzeżenia, a przede wszystkim niekonwencjonalne podejście do klienta - to w niej uwielbiamy!

Prywatnie:

Fotografia

Portretuje tancerki w stylu Fine Art

Taniec

Od dziecka w baletkach

Muzyka

Od Pearl Jam'u do Korteza

Natura

Ucieka z miasta i uczy się permakultury

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Sklep internetowy PrestaShop – przykłady błędów, których możesz uniknąć

PrestaShop jest oprogramowaniem na licencji Open Source, co znaczy, że możesz bezpłatnie i całkowicie legalnie dokonywać dowolnych zmian. Masz więc ogrom możliwości. Ponadto nie płacisz żadnego abonamentu za posiadanie takiego sklepu. Wykorzystaj ten potencjał, by stworzyć sklep internetowy PrestaShop, który będzie intuicyjny, szybki i odpowiadający na konkretne potrzeby Twoich klientów. 0 Tyle sprzedawców na całym świecie wybrało oprogramowanie PrestaShop Tworząc sklep należy pamiętać, że…

Czytaj więcej

Dlaczego identyfikacja wizualna to temat, który warto zgłębić już na początku biznesu?

Identyfikacja wizualna, czyli to, co w Twojej firmie jest widoczne na pierwszy rzut oka, ma niebagatelne znaczenie w kontekście wyników sprzedażowych. W końcu pierwsze wrażenie robi się tylko raz…   Chcesz coli? Co przyszło Ci do głowy po przeczytaniu tego pytania? Czerwona puszka, lub butelka z napisem, który jest rozpoznawany w najbardziej odległych zakątkach świata. To jest właśnie potęga dobrze zaprojektowanego logotypu, która sprawia, że każdy wie…

Czytaj więcej

Co powinien mieć Twój sklep online w 2022

Ostatnie dwa lata upłynęły pod znakiem pandemii, co znacznie przyczyniło się do rozwoju, branży e-commerce. Nawet Klienci przyzwyczajeni do zakupów stacjonarnych niejednokrotnie zmuszeni byli zamawiać produkty, czy usługi za pośrednictwem internetu.To sprawiło, że wiemy już o wiele więcej na temat tego, co powinien zawierać sklep internetowy w 2022 roku. Zachowania zakupowe klientów na podstawie raportu Omni-commerce Wiele z funkcjonalności, które do niedawna były jeszcze…

Czytaj więcej