Rozwiń sklep

Kompleksowa opieka nad Twoją platformą

  • Masz już sklep internetowy, ale nie przynosi on zadowalających zysków
  • Potrzebujesz migracji, lub modyfikacji
  • Twój sklep online wymaga bieżącej opieki

Dopasujemy współpracę do Twoich potrzeb

Jesteś z Częstochowy?
Zapraszamy do naszego przestronnego biura, które mieści się w samym sercu Świętego Miasta. Przy dobrej kawie przedyskutujemy Twoje oczekiwania i nasze możliwości.
Masz do nas daleko?
Nie ma problemu. Możemy zorganizować spotkanie online i docelowo działać w takiej formie. Mamy jednak nadzieję, że na pewnym etapie uda się nam spotkać osobiście!
Nie wiesz, czy jesteś gotowy?
Rozumiemy. Pierwsza konwersacja jest zupełnie niezobowiązująca. Zależy nam na wysłuchaniu Twoich potrzeb i pomysłów, chcemy też opowiedzieć Ci o tym, jak pracujemy.
Masz złe doświadczenia?
Znamy temat. Jest wiele agencji, z których każda reprezentuje inne wartości i działa w swój specyficzny sposób. Tutaj masz okazję, aby bez zobowiązań poznać nasze zasady.

Te wyjątkowe marki już nam zaufały:

Jak wygląda proces współpracy?

1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1

Wstępna rozmowa

Dzięki pierwszej rozmowie powinieneś być w stanie określić, czy jest między nami „chemia”. Jeśli tak, nasza współpraca będzie miała solidne fundamenty oparte na wzajemnym zrozumieniu. Jeśli nie, wyjdziesz ze spotkania z konkretną wiedzą, bez zobowiązań, czy konieczności inwestowania swoich środków.


Wróć
Dalej
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2

Analiza

Czas na stworzenie planu działania. Aby go stworzyć przeprowadzamy całościowy skan Twojego biznesu e-commerce. Analizujemy zarówno kwestie techniczne, jak i sposób, w jaki Twoja marka komunikuje się z odbiorcami, czy prowadzi kampanie promocyjne.


Wróć
Dalej
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3

Raport

Umawiamy się na kolejne spotkanie i omawiamy wszystkie elementy, które poddaliśmy analizie. To dobry moment na obustronną weryfikację, burzliwe dyskusje i niewygodne pytania. Zależy nam, aby przedstawić Ci konkretne obszary, które wymagają modyfikacji, oraz nasze pomysły na rozkręcenie Twojego biznesu e-commerce.


Wróć
Dalej
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4

Podpisanie umowy

Dopiero w tym momencie podejmujesz decyzję o współpracy. Masz pewność, że nasza agencja ma wystarczające zasoby, a także pomysł na prowadzenie wszelkich działań dla Twojej marki. Jeśli uznasz, że nie jesteś jeszcze gotowy do współpracy, pozostajesz z kompleksowym raportem i całą zawartą w nim wiedzą. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, chętnie wrócimy do tematu za kilka miesięcy.


Wróć
Dalej
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5

Rozpoczęcie prac

Działamy zgodnie z ustalonym harmonogramem kierując poszczególnych specjalistów dokładnie tam, gdzie są najbardziej potrzebni. Pracujemy kompleksowo ale i elastycznie, w zależności od Twoich potrzeb. W naszej agencji masz jednocześnie dostęp do specjalistów z wielu dziedzin – od programistów po specjalistów od integracji narzędzi, grafików czy UX.


Wróć
Dalej
6
Etap 6
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6

Stała opieka na jasnych zasadach

Od samego początku masz 24h dostęp do tablicy zadań, nad którymi pracujemy. Możesz zobaczyć, jakie działania są ukończone, co uznajemy za najwyższy priorytet, a co oczekuje na weryfikację. Stały kontakt z działem koordynacji uzupełnia opcja bezpośrednich konsultacji z poszczególnymi działami. Nie tracisz więc czasu na wyjaśnianie poszczególnych spraw osobom, które nie są w nie bezpośrednio zaangażowane.


Wróć
Dalej
7
Etap 7
1
Etap 1
2
Etap 2
3
Etap 3
4
Etap 4
5
Etap 5
6
Etap 6
7
Etap 7

Raporty i innowacje

Co miesiąc otrzymujesz od nas szczegółowy raport, dzięki któremu masz wgląd w rezultaty działań, jakie dla Ciebie prowadzimy. Możesz się także spodziewać, że będziemy wychodzić z inicjatywą i zasypywać Cię pomysłami na rozwój Twojej marki. W końcu zależy nam, aby Twój projekt był nie tylko na bieżąco z najnowszymi trendami, ale i o krok przed Twoją konkurencją.


Wróć
Dalej
Wróć
Dalej

Jakie podejście sprawdza się u Ciebie?

Zosia Samosia
E-commerce
Olbrzymia grupa przedsiębiorców bierze na swoje barki cały ciężar związany z prowadzeniem firmy, obsługą techniczną czy marketingową. Często jedna osoba jest odpowiedzialna za kontakty z partnerami biznesowymi, ale i pakowanie paczek, czy tworzenie postów sprzedażowych. Czy to działa? Najczęściej nie.
Ultra chaos
outsourcingu
Większość agencji prowadzi działania oparte na outsourcingu, czyli zlecaniu poszczególnych zadań firmom zewnętrznym i freelancerom: osobna agencja SEO, osobne prace copywriterskie, osobne zlecenia związane z designem, czy audytowaniem. Próba ogarnięcia tylu podwykonawców to prosta droga do biznesowego bałaganu.
Wszystko
w porządku
Agencja Click Leaders to zespół doskonale zsynchronizowanych specjalistów (programistów, grafików, copywriterów, twórców reklam i projektantów UX), którzy pod opieką koordynatorów prowadzą Twój projekt. Zgrana drużyna, w której jedna osoba rozumie i uzupełnia działania drugiej. Recepta na porządek i przewidywalność.

Kompleksowe wsparcie, nie tylko na starcie

Zrobimy dla Ciebie to, na co nie masz czasu

Świetnie rozumiemy, że możesz nie mieć głowy do bieżącej obsługi swojego sklepu, automatyzacji, czy promocji w internecie. Dlatego chętnie przejmiemy te obowiązki, albo przeszkolimy Twoich pracowników, aby po pewnym czasie sami przejęli stery i zapewnili Ci maksymalne wsparcie. Prowadzenie biznesu e-commerce to nie sprint, a maraton, dlatego warto rozsądnie zaplanować wszelkie działania i zabezpieczyć odpowiednie zasoby ludzkie.

Integracje e-biznesu

Wszystko, czego potrzebują Twoi klienci!

Płatności
Dostawy
Narzędzia

O nas

Agencja Click Leaders to zespół ponad 20 specjalistów, z których każdy wnosi do Twojego projektu swój entuzjazm i nieszablonowe podejście. Są wśród nas pracownicy, którzy zdobywali doświadczenie z klientami w Wielkiej Brytanii, czy USA. Jeden zarządzał zespołem 70-ciu osób, inny współtworzył marketing w kampanii prezydenckiej. W naszej ekipie pracują zarówno osoby z zacięciem technicznym, jak i dyplomowani artyści kipiący kreatywnością.


Łączy nas kilkanaście lat studiów i kursów, a także wieloletnie doświadczenie freelancerskie.


Udało nam się zebrać i zintegrować grupę kompetentnych i ambitnych ludzi, dla których praca jest powodem do dumy. Stale się rozwijamy, bo wiemy, że w naszej branży stanie w miejscu jest jak cofanie się. Współpracując z nami możesz mieć pewność, że Twój projekt będzie zaopiekowany przez zespół, który po prostu zna się na rzeczy.

Marketing
Za każdym dobrym sklepem stoi zespół marketingowców, którzy dbają o jego promocję. Chwytliwe hasła, pomysłowe akcje, konkursy, newslettery, content do mediów społecznościowych. Tym wszystkim zajmuje się nasz zespół kreatywny.
Czytaj więcej
Ukryj
Software
Każdy sklep internetowy wymaga regularnych aktualizacji, a także szybkich reakcji w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych. Nasi programiści dokonają dla Ciebie odpowiednich wdrożeń tak, aby sklep był dostosowany do najnowszych funkcjonalności.
Czytaj więcej
Ukryj
Integracje
Właściciele sklepów z najwyższej półki doskonale rozumieją, jak ważne jest doświadczenie użytkownika na każdym etapie transakcji sprzedażowej, a także długo po niej. Odpowiednie integracje służą budowaniu więzi i lojalizowaniu Twojej bazy klientów.
Czytaj więcej
Ukryj
Kampanie
Skuteczne targetowanie, optymalizacja budżetu, a także odpowiedni timing mają duży wpływ na powodzenie Twoich kampanii reklamowych w sieci. Nasi specjaliści znają ten temat od podszewki i chętnie podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.
Czytaj więcej
Ukryj
Design
Przeprowadzimy dla Ciebie audyt graficzny, dzięki któremu dowiesz się, czy warto rozważyć korektę, bądź też totalną rewolucję Twojego brandingu. Wrażenia wizualne są niezmiernie ważne na drodze do konwersji i mogą Ci pomóc w pozycjonowaniu marki.
Czytaj więcej
Ukryj
Copywriting
Analiza treści publikowanych na stronach Twojego sklepu to zadanie dla naszego zespołu copywriterów. Warto także opracować strategię komunikacji, aby była ona spójna na wszystkich platformach, na jakich funkcjonuje Twoja firma. Jeżeli czujesz, że marka nie mówi Twoim głosem - chętnie Ci pomożemy.
Czytaj więcej
Ukryj

Dlaczego my?

Poznaj nasze wartości i sprawdź, dlaczego większość klientów, którym tworzymy sklepy internetowe, zostaje z nami w ramach współpracy abonamentowej.

Kompetencja

Ponad 200 autorskich procesów, które doskonaliliśmy przez wiele lat. Ponad 20 specjalistów z różnych dziedzin, których łączy nieustanna energia do poszerzania swoich horyzontów

Doświadczenie

Przetestowaliśmy setki narzędzi, zarówno darmowych, jak i płatnych. Polecamy tylko to, co sprawdzone i skuteczne, aby zaoszczędzić Twój czas i wdrożyć dokładnie to, czego potrzebuje Twój biznes online.

Empatia

Jesteśmy znani z tego, że chętnie dzielimy się wiedzą. Nasze wsparcie nie ogranicza się do rzucania fachowymi terminami. Zależy nam, żebyś rozumiał, jak funkcjonuje Twój sklep i stawał się coraz bardziej samodzielny w jego obsłudze. Każdy z naszych klientów może liczyć na szczegółowe instrukcje, np. w postaci video tutoriali.

Zaangażowanie

Wszystkie ręce na pokład, wszystkie palce gotowe do klikania! Ekipa Click Leaders do każdego projektu podchodzi z pasją i entuzjazmem. Identyfikujemy się z emocjami naszych klientów, kiedy przechodzą trudności, ale też celebrujemy ich sukcesy, jak własne.


Rozwijamy sklepy wspaniałych marek

Najczęściej zadawane pytania

Cena sklepu zależy od wielu czynników. Musimy ustalić, czy Twój sklep będzie wykonany na autorskim czy też w pełni spersonalizowanym szablonie, a także ile będzie w nim produktów. Na cenę wpływa również ilość modułów (np. dostawców, metod płatności, czy wysyłki w kraju i za granicą), oraz dodatkowe specyfikacje takie jak czat, baner video, języki na stronie etc.

Mamy na to konkretny i sprawdzony proces. Zawsze zaczynamy od darmowej i niezobowiązującej rozmowy. Takie spotkanie zapoznawcze umożliwia nam poznanie Twoich pomysłów, pytań i obaw. Na tym etapie możemy podjąć obustronną decyzję na temat dalszej współpracy, co oszczędza czas zarówno Tobie, jak i nam. Co ważne - jesteśmy szczerzy i jeśli naszym zdaniem pakujesz się na minę, to z pewnością Ci o tym powiemy. Nie po to, by podciąć Ci skrzydła - ale raczej uchronić Cię przed biznesową katastrofą. Pamiętaj - Twój sukces będzie naszym sukcesem, podobnie jak ewentualna porażka.

Czas jest uzależniony od wielkości Twojego biznesu i jego złożoności. Na czas realizacji wpływa również kontakt z osobą zlecającą/odpowiedzialną za dany projekt po Twojej stronie. Budowanie sklepu to działanie oparte na sprawnej komunikacji. Jeżeli to Twój pierwszy sklep postaramy się wyprzedzać Twoje pytania i precyzować wszelkie zagadnienia, aby wszystko było dla Ciebie jasne. To powinno przyspieszyć proces powstawania sklepu. Możemy założyć, że potrwa to minimum 2 miesiące, ale podkreślamy zależność tego czasu od wielu czynników.

Wybór platformy to niełatwe zadanie. Sklepy naszych klientów powstają najczęściej na platformach: PrestaShop, Shopper, a także Wordpress, jednak ostateczna decyzja powinna zależeć od indywidualnych czynników, które chętnie z Tobą przedyskutujemy. Istotna będzie zarówno wielkość Twojego sklepu, jak i funkcjonalności, których potrzebujesz.

Moglibyśmy tutaj napisać, że mamy młody, dynamiczny, napędzany owocowymi czwartkami zespół, który z uśmiechem na twarzy spełni Twoje wymagania. W zamian napiszemy, że charakteryzuje nas szczerość w komunikacji - naprawdę potrafimy przyznać, kiedy coś się nie opłaca, albo jest skazane na porażkę. Jesteśmy biznesowymi długodystansowcami, dlatego cenimy relacje i jasne zasady. Gdyby tak nie było, nie mielibyśmy w swoim portfolio tylu udanych, wieloletnich współprac. W naszej agencji pracują prawdziwi zapaleńcy - pasjonaci, którzy znają się na rzeczy i potrafią dzielić się wiedzą - a to z łatwością zweryfikujesz już przy pierwszej rozmowie.

Oczywiście, że tak. Pracownicy działu kreatywnego z przyjemnością opracują dla Ciebie strategię działań marketingowych, dzięki której Twój sklep będzie promowany na wiele sposobów. Specjaliści do spraw Google Ads i Facebook Ads zadbają o dobre ustawienie kampanii reklamowych tak, aby docierały do odpowiednich osób i generowały odpowiednie reakcje. Mamy dla Ciebie mnóstwo pomysłów na promocję sklepu online, którymi zamierzamy Cię zasypywać na bieżąco.

Zobacz opinie naszych Klientów

Tomasz Wrotkowski
5,0 rating

Świetna współpraca, bardzo przejrzysta i uczciwa forma rozliczenia, komunikacja na wysokim poziomie. No i najważniejsze - efekty. Pod kątem optymalizacji sklepu internetowego szczerze polecam.

Igor Węgrzyn
5,0 rating

Współpracujemy od ok. 4 lat, do tej pory współpraca układała się wzorowo. Serdecznie polecam agencję i cały zespół :)

Karolina Nowak
5,0 rating

Świetna firma, która kompleksowo opiekuje się klientem. Wzorowa współpraca dzięki której moja firma zyskała nowych klientów. Jestem bardzo zadowolona i polecam każdemu, kto oczekuje rezultatów.

Patrycja Świącik
5,0 rating

Profesjonalne i rzetelne podejście do klienta. W pełni realizowane wizje i plany założone we wspólnie stworzonej strategii marketingowej. Włókniarz Częstochowa poleca.

Studio Dekoracji Okien
5,0 rating

Click Leaders to marka, którą już polecaliśmy wielu znajomym. Młody, zdolny zespół i profesjonalne podejście do naszego projektu.

Light Home
5,0 rating

Nasza współpraca to ponad 6 lat. Na co dzień zespół wykazuje się dużą kreatywnością, cały czas realizując dla nas wiele zadań. Cenię w nich przede wszystkim partnerskie podejście do mojego biznesu.

bikuu19
5,0 rating

Doradztwo i podejście do klienta na najwyższym poziomie. Skrupulatnie i rzetelnie wykonują prace, która do nich należy. Złego słowa nie można powiedzieć.

Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się i poznaj korzyści współpracy z Click Leaders

Zadzwoń +48 884 664 314 lub wyślij formularz

    Imię i nazwisko *

    Nazwa firmy / sklepu

    Adres e-mail *

    Numer telefonu

    Treść wiadomości *