Operations Manager 

Oskar Romańczyk

W skrócie:

Oskar na co dzień optymalizuje procesy wewnętrzne oraz te, które dotyczą obsługi Klienta. Korzysta przy tym z zaawansowanych arkuszy i raportów, które sam tworzy. Do jego zadań należy też audytowanie stron pod kątem technicznym i UX.

Kluczowe kompetencje:

Leadership

Communication

Task management

Problem-solving

Chyba nie ma w naszym biurze osoby bardziej sprocesowanej niż Oskar. To mistrz procesów zarówno w pracy, jak i poza nią.

Prywatnie:

Rower

Jak tylko zaczyna się sezon

Gitara

Grywa, ku radości współlokatorów

Gry komputerowe

Nie ma dosyć klawiatury nawet po pracy

Memy

Jak nie wyszuka, to stworzy

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 historii o tym, że strategia marketingowa to tylko połowa sukcesu

Masz strategię marketingową dla swojego biznesu e-commerce? Gratulujemy!  Ale zaraz, zaraz – jeżeli wierzysz,…

Czytaj więcej

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje dobrego copywritera? Jeżeli prowadzisz biznes online z pewnością zwracasz uwagę…

Czytaj więcej

Dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie?

Twój sklep ma spory ruch ale klienci nie kupują? Bacznie obserwujesz ich w narzędziach…

Czytaj więcej