Historia

Co się kojarzy z Częstochową? Jednym Jasna Góra, a innym...Jasna Góra i Czarny Sport! CKM Włókniarz to utytułowana drużyna o bogatych tradycjach. Jako zapaleni kibice ścigania z wielką dumą przyjęliśmy informację o możliwości współpracy. Działacze klubu dali nam pełną swobodę, ale i odpowiedzialność za podejmowane działania w zakresie tworzenia e-commerce dla żużlowego klubu. Był rok 2018, a my ruszyliśmy do akcji na pełnym gazie!


Cel działań

CKM Włókniarz swoją sprzedaż opierał wyłącznie na sklepie stacjonarnym, oraz stoiskach z merchandisingiem rozstawianych na stadionie w czasie rozgrywek.

Naszym celem stało się więc umożliwienie sprzedaży online, która pomogłaby zwiększyć obroty sklepu i umożliwić zakupy kibicom zarówno z Polski, jak i z Europy.

Sprawujemy stałą opiekę nad produktami znajdującymi się w sklepie pod względem graficznym, copywriterskim i technicznym.

Co zrobiliśmy

Analiza i konsultacje przed wdrożeniowe

Zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego

Wykonanie fotografii produktowych

Stworzenie opisów na karty produktów

Restrukturyzacja kategorii w oparciu o dane analityczne

Regularne audytowanie działania sklepu

Aktywny udział w życiu klubu

Włókniarz Częstochowa

0

lat istnienia klubu

0k

Widzów na trybunach łącznie

0k

sprzedanych gadżetów

Startujemy z tematem krok po kroku:

Nasza praca zwykle zaczyna się od analiz – dowiedzieliśmy się, jakie są potrzeby rynkowe i jak z tematem radzi sobie konkurencja. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie i uruchomienie sklepu online od podstaw (w tym przypadku jako dodatkowy kanał sprzedaży). Do dyspozycji mieliśmy ponad 300 firmowych produktów: zarówno odzieży, jak i materiałów biurowych, czy też gadżetów kibica. W pierwszej kolejności wystartowaliśmy z wykonaniem fotografii produktowych, następnie stworzyliśmy starannie dopasowane opisy. Priorytetem było także umożliwienie klubowi internetowej sprzedaży karnetów
– w dzisiejszych czasach norma w świecie sportu. 
Upewniliśmy się, ze sklep jest kompatybilny z wieloma urządzeniami, zaudytowaliśmy go także pod kątem UX.

Jakie dowieźliśmy wyniki?

Dzięki naszym wdrożeniom tysiące kibiców ma możliwość zakupu gadżetów klubowych, a także karnetów sezonowych bez wychodzenia z domu.

 

Miało to istotne znaczenie zwłaszcza w czasach pandemicznych obostrzeń, kiedy tradycyjna sprzedaż była utrudniona.

 

Nowoczesny sklep online umożliwia odnoszenie sukcesów sprzedażowych. Normą dla polskiego e-commerce’u jest 1% konwersji. Na przestrzeni 4 lat naszej współpracy z CKM Włókniarz utrzymujemy ten współczynnik na poziomie ponad 2%.

 

Największym sukcesem było uzyskanie niemal 27% konwersji (kilkaset zamówień) w ciągu jednego dnia.

Zakończenie

Kiedy kochasz to, co robisz – nigdy nie jesteś „w pracy”. W tym przypadku stwierdzenie to sprawdza się znakomicie.

Nasza ekipa bierze czynny udział w kibicowaniu biało-zielonym. Na meczach jesteśmy także widoczni jako marka. Stworzyliśmy własny dżingiel, który był emitowany pomiędzy poszczególnymi biegami. Nasze logo zostało wyeksponowane kilkunastu tysiącom osób w wielu miejscach na stadionie. Transmisje telewizyjne umożliwiły dotarcie do ponad 300 tysięcy widzów.

 

 

Umieściliśmy także reklamę naszej agencji w oficjalnym programie rozgrywek.

Jesteśmy przekonani, że kolejne sezony będą okazją do celebrowania wspólnych sukcesów, zarówno sportowych, jak i biznesowych.

zobacz także

Sklep internetowy PrestaShop – przykłady błędów, których możesz uniknąć

PrestaShop jest oprogramowaniem na licencji Open Source, co znaczy, że możesz bezpłatnie i całkowicie legalnie dokonywać dowolnych zmian. Masz więc ogrom możliwości. Ponadto nie płacisz żadnego abonamentu za posiadanie takiego sklepu. Wykorzystaj ten potencjał, by stworzyć sklep internetowy PrestaShop, który będzie intuicyjny, szybki i odpowiadający na konkretne potrzeby Twoich klientów. 0 Tyle sprzedawców na całym świecie wybrało oprogramowanie PrestaShop Tworząc sklep należy pamiętać, że…

Czytaj więcej

Dlaczego identyfikacja wizualna to temat, który warto zgłębić już na początku biznesu?

Identyfikacja wizualna, czyli to, co w Twojej firmie jest widoczne na pierwszy rzut oka, ma niebagatelne znaczenie w kontekście wyników sprzedażowych. W końcu pierwsze wrażenie robi się tylko raz…   Chcesz coli? Co przyszło Ci do głowy po przeczytaniu tego pytania? Czerwona puszka, lub butelka z napisem, który jest rozpoznawany w najbardziej odległych zakątkach świata. To jest właśnie potęga dobrze zaprojektowanego logotypu, która sprawia, że każdy wie…

Czytaj więcej

Co powinien mieć Twój sklep online w 2022

Ostatnie dwa lata upłynęły pod znakiem pandemii, co znacznie przyczyniło się do rozwoju, branży e-commerce. Nawet Klienci przyzwyczajeni do zakupów stacjonarnych niejednokrotnie zmuszeni byli zamawiać produkty, czy usługi za pośrednictwem internetu.To sprawiło, że wiemy już o wiele więcej na temat tego, co powinien zawierać sklep internetowy w 2022 roku. Zachowania zakupowe klientów na podstawie raportu Omni-commerce Wiele z funkcjonalności, które do niedawna były jeszcze…

Czytaj więcej