
E-commerce, czyli jak ogarnąć ten cały…bigos!
Dobry bigos wymaga długiego gotowania i dodawania składników najwyższej jakości w odpowiednich proporcjach i…
Historia
Co się kojarzy z Częstochową? Jednym Jasna Góra, a innym...Jasna Góra i Czarny Sport! CKM Włókniarz to utytułowana drużyna o bogatych tradycjach. Jako zapaleni kibice ścigania z wielką dumą przyjęliśmy informację o możliwości współpracy. Działacze klubu dali nam pełną swobodę, ale i odpowiedzialność za podejmowane działania w zakresie tworzenia e-commerce dla żużlowego klubu. Był rok 2018, a my ruszyliśmy do akcji na pełnym gazie!
Cel działań
CKM Włókniarz swoją sprzedaż opierał wyłącznie na sklepie stacjonarnym, oraz stoiskach z merchandisingiem rozstawianych na stadionie w czasie rozgrywek.
Naszym celem stało się więc umożliwienie sprzedaży online, która pomogłaby zwiększyć obroty sklepu i umożliwić zakupy kibicom zarówno z Polski, jak i z Europy.
Sprawujemy stałą opiekę nad produktami znajdującymi się w sklepie pod względem graficznym, copywriterskim i technicznym.
Co zrobiliśmy
Analiza i konsultacje przed wdrożeniowe
Zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego
Wykonanie fotografii produktowych
Stworzenie opisów na karty produktów
Restrukturyzacja kategorii w oparciu o dane analityczne
Regularne audytowanie działania sklepu
Aktywny udział w życiu klubu
0
lat istnienia klubu
0k
Widzów na trybunach łącznie
0k
sprzedanych gadżetów
E-commerce, czyli jak ogarnąć ten cały…bigos!
Dobry bigos wymaga długiego gotowania i dodawania składników najwyższej jakości w odpowiednich proporcjach i…
Nagrania użytkowników, czyli śledzenie zachowań w witrynie
Nagrania użytkowników – o co chodzi? Dzięki nagraniom użytkowników możesz dowiedzieć się co osoby…
User Experience – co to takiego i jak o nie zadbać?
Czym jest UX? UX jest to skrót od terminu User Experience czyli w dosłownym…
×