Usiądź w fotelu i posłuchaj...

Nigdy nie przewidzisz, kto zapuka do drzwi Twojej firmy. Usługodawca, a może przyszły klient? Nasza historia z marką Meblowa1 zaczęła się w 2018 roku – w momencie kiedy przywieziono meble do biura, w którym pracowaliśmy. Rozmowa przy okazji ich montażu przerodziła się w relację biznesową, która, odpukać w niemalowane, trwa do dziś :)


Cel działań

Podstawowym celem było zwiększenie sprzedaży. Marka Meblowa1 miała już ugruntowaną pozycję na platformie Allegro, brakowało jednak sklepu online, który przynosiłby zadowalające zyski. Postanowiliśmy przeprowadzić solidne audytowanie, dzięki któremu możliwe było przeprowadzenie konkretnych kroków w kierunku rozwoju firmy.

Co zrobiliśmy

Zaktualizowanie designu sklepu

Wdrożenie spersonalizowanych modułów

Przeprowadzenie audytów (allegro, UX, techniczny, marketingowy)

Wdrożenie audytu SEO

Wykonanie strategii komunikacji

Doradztwo strategiczne

Rozpoczęcie komunikacji w social media

Efekty - które mówią same za siebie

0%

Wzrost przychodów w ostatnich 2 latach

0%

Wzrost ruchu z pozycjonowania

0%

Osiągnięty współczynnik odrzuceń

Objaśniamy nasze działania krok po kroku:

Naszym pierwszym zadaniem było przeprowadzenie wielopłaszczyznowego audytu. 

Meblowa1 posiadała swoją stronę www, jednak pod kątem UX zauważyliśmy na niej kilka wyzwań.

Łącznie wykonaliśmy kilka audytów – odnoszących się do kwestii technicznych, stylu komunikacji, czy jakości zdjęć produktowych. Te wszystkie aspekty miały później ogromne przełożenie na wyniki sprzedażowe. 

 

Zmiany na sklepie

Zastosowaliśmy wdrożenia, które dostosowaliśmy do indywidualnych potrzeb klienta i jego biznesu. Jednym z przykładów może być różnica w dostępności poszczególnych produktów – niektóre meble są dostępne w przeciągu kilku dni, zaś na inne trzeba czekać dłużej. Wdrożyliśmy rozwiązanie, które umożliwiło wyświetlanie odpowiednich komunikatów w obu przypadkach w zależności od miejsca (karta produktu lub koszyk) oraz różnych scenariuszy (meble z kilkoma datami dostarczenia w jednym zakupie).

 

Nie sposób nie zauważyć także różnic w designie sklepu, któremu nadaliśmy nowoczesny look. Widać na pierwszy rzut oka, iż przeszedł on niemałą rewolucję.

We współpracy z naszym partnerem rozpoczęliśmy prace nad wdrożeniem działań SEO. Dzięki temu sklep Meblowa1 zaczął być lepiej pozycjonowany w sieci, przez co zyskał większy ruch na sklepie.

 

Przez cały okres współpracy udzielaliśmy firmie wsparcia marketingowego, sugerując rozpoczęcie aktywności w mediach społecznościowych. Została także stworzona strategia komunikacji, oraz szablony graficzne do postów. Na obecnym etapie (marzec 2022) rozpoczynamy wspólną aktywność na Facebooku i Instagramie z liczbą 2637 oserwujących (FB) i 887 (IG). Efekty powinny być zauważalne już po kilku miesiącach.

Efekty leżą na biurku

Zauważalny wzrost sprzedaży to wynik, który mówi sam za siebie.

Marka Meblowa1 rozwija się znakomicie poszerzając zarówno ofertę produktową, jak i…grono klientów. Jesteśmy przekonani, że nasze działania w mediach społecznościowych pomogą jeszcze skuteczniej zwiększać zasięgi, oraz przyczynią się do zwiększenia obrotów. 

Poniżej wykres prezentujący wyraźne zmiany w sprzedaży firmy.

Relacja umeblowana na dobre

Lubimy sytuacje, w których współpraca z klientem opiera się na szczerej relacji i tak właśnie jest w tym przypadku. Warto wspomnieć, że tworzenie treści do tego artykułu przebiegało na klawiaturze ustawionej na…blacie biurka z kolekcji Meblowej. To chyba wystarczająca rekomendacja?

zobacz także

E-commerce, czyli jak ogarnąć ten cały…bigos!

Dobry bigos wymaga długiego gotowania i dodawania składników najwyższej jakości w odpowiednich proporcjach i…

Czytaj więcej

Nagrania użytkowników, czyli śledzenie zachowań w witrynie

Nagrania użytkowników – o co chodzi? Dzięki nagraniom użytkowników możesz dowiedzieć się co osoby…

Czytaj więcej

User Experience – co to takiego i jak o nie zadbać?

Czym jest UX? UX jest to skrót od terminu User Experience czyli w dosłownym…

Czytaj więcej