
E-commerce, czyli jak ogarnąć ten cały…bigos!
Dobry bigos wymaga długiego gotowania i dodawania składników najwyższej jakości w odpowiednich proporcjach i…
Case study
Light Home
Light Home to firma produkująca oświetlenie domowe. Kiedy w 2016 roku poznaliśmy jej Właściciela, produkcja i sprzedaż opierała się na niewielkim magazynie i koncie Allegro obsługującym kilkunastu klientów miesięcznie. Jednoosobowa działalność zajmowała się zarówno obsługą zamówień, jak i marketingiem.
Nasz audyt wykazał, że opieranie sprzedaży wyłącznie na platformie Allegro nie wykorzystuje potencjału firmy i nie pozwala na skuteczne budowanie świadomości marki.
Cel działań
Nakreśliliśmy wspólnie plan, którego założeniem było zwiększenie sprzedaży do określonego pułapu w pierwszym roku.
Aby to umożliwić, przedstawiliśmy propozycje konkretnych wdrożeń:
- zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego
- opracowanie i wdrożenie profesjonalnej strategii marketingowej
- usprawnienie działania sklepu za pomocą narzędzi automatyzujących
Co zrobiliśmy
Analiza i konsultacje przedwdrożeniowe
Zaprojektowanie i uruchomienie sklepu internetowego
Audyt i optymalizacja SEO
Opracowanie i wdrożenie profesjonalnej strategii marketingowej
Kompleksowa obsługa social media
Automatyzacja obsługi Klienta
Przeszkolenie pracowników marki LH
0 tys.
Przeprowadzonych transakcji
0 %
Średni roczny wzrost projektu
0 mln
Liczba odbiorców do których dotarliśmy
E-commerce, czyli jak ogarnąć ten cały…bigos!
Dobry bigos wymaga długiego gotowania i dodawania składników najwyższej jakości w odpowiednich proporcjach i…
Nagrania użytkowników, czyli śledzenie zachowań w witrynie
Nagrania użytkowników – o co chodzi? Dzięki nagraniom użytkowników możesz dowiedzieć się co osoby…
User Experience – co to takiego i jak o nie zadbać?
Czym jest UX? UX jest to skrót od terminu User Experience czyli w dosłownym…
×