Social Ads Specialist

Karolina Skrzypczyk

W skrócie:

Karolina zajmuje się audytowaniem istniejących kampanii reklamowych, jak również tworzeniem strategii Facebook Ads. Na bieżąco będzie optymalizować ich działanie, raportując efekty i wdrażając istotne zmiany, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Kluczowe kompetencje:

Active learning

Critical thinking

Reasoning and problem-solving

Analysis

Pracowała dla giganta z branży energetycznej raportując wyniki sprzedażowe i dbając o umowy klientów. Uczestniczka wielu kursów z zakresu marketingu, branży e-commerce i Facebook Ads.

Skoncentrowana i punktualna, szybko orientuje się w sytuacji. Świetnie się czuje w graficznych zestawieniach danych.

Prywatnie:

Góry

Widoki, dla których warto się pomęczyć

Sport

Zimą snowboard, latem bieganie

Zwierzaki

Psy na pierwszym miejscu

Gotowanie

Uwielbia eksperymentować

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?

Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…

Czytaj więcej

Dane jakościowe – co o nich wiemy?

Myśląc o danych wyobrażasz sobie najczęściej liczby, które możesz wyciągnąć z narzędzi analitycznych takich,…

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie?

Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może……

Czytaj więcej