Social Ads Specialist

Karolina Skrzypczyk

W skrócie:

Karolina zajmuje się audytowaniem istniejących kampanii reklamowych, jak również tworzeniem strategii Facebook Ads. Na bieżąco będzie optymalizować ich działanie, raportując efekty i wdrażając istotne zmiany, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Kluczowe kompetencje:

Active learning

Critical thinking

Reasoning and problem-solving

Analysis

Skoncentrowana i punktualna, szybko orientuje się w sytuacji. Świetnie się czuje w graficznych zestawieniach danych.

Prywatnie:

Góry

Widoki, dla których warto się pomęczyć

Sport

Zimą snowboard, latem bieganie

Zwierzaki

Psy na pierwszym miejscu

Gotowanie

Uwielbia eksperymentować

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 historii o tym, że strategia marketingowa to tylko połowa sukcesu

Masz strategię marketingową dla swojego biznesu e-commerce? Gratulujemy!  Ale zaraz, zaraz – jeżeli wierzysz,…

Czytaj więcej

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje dobrego copywritera? Jeżeli prowadzisz biznes online z pewnością zwracasz uwagę…

Czytaj więcej

Dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie?

Twój sklep ma spory ruch ale klienci nie kupują? Bacznie obserwujesz ich w narzędziach…

Czytaj więcej