CEO

Fabian Romańczyk

W skrócie:

Fabian zbudował markę Click Leaders od pierwszego...kliknięcia. To on stworzył każdy z działów, obsadzając struktury i pozyskując pierwszych klientów. Aktualnie zatrudnia ponad 20 osób, które inspiruje swoją pasją i doświadczeniem w strefie e-commerce. Sam jest przykładem, że wiara w siebie połączona z ciężką pracą i determinacją prowadzi do spektakularnych rezultatów.

Kluczowe kompetencje:

Management

Leadership

Problem-solving

Time management

„Fabian to człowiek-orkiestra. Ma rzadką umiejętność słuchania i natychmiastowej analizy sytuacji. Imponuje nam jego kompetencja w wielu dziedzinach. To prawdziwy lider.”

Prywatnie:

Książki

Nigdy nie przestanie czytać

Żużel

Sercem za Włókniarzem

Muzyka trance

Nakręca go do pracy

Rozwój osobisty

Bo życie to ciągły trening osobowości

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Sklep internetowy PrestaShop – przykłady błędów, których możesz uniknąć

PrestaShop jest oprogramowaniem na licencji Open Source, co znaczy, że możesz bezpłatnie i całkowicie legalnie dokonywać dowolnych zmian. Masz więc ogrom możliwości. Ponadto nie płacisz żadnego abonamentu za posiadanie takiego sklepu. Wykorzystaj ten potencjał, by stworzyć sklep internetowy PrestaShop, który będzie intuicyjny, szybki i odpowiadający na konkretne potrzeby Twoich klientów. 0 Tyle sprzedawców na całym świecie wybrało oprogramowanie PrestaShop Tworząc sklep należy pamiętać, że…

Czytaj więcej

Dlaczego identyfikacja wizualna to temat, który warto zgłębić już na początku biznesu?

Identyfikacja wizualna, czyli to, co w Twojej firmie jest widoczne na pierwszy rzut oka, ma niebagatelne znaczenie w kontekście wyników sprzedażowych. W końcu pierwsze wrażenie robi się tylko raz…   Chcesz coli? Co przyszło Ci do głowy po przeczytaniu tego pytania? Czerwona puszka, lub butelka z napisem, który jest rozpoznawany w najbardziej odległych zakątkach świata. To jest właśnie potęga dobrze zaprojektowanego logotypu, która sprawia, że każdy wie…

Czytaj więcej

Co powinien mieć Twój sklep online w 2022

Ostatnie dwa lata upłynęły pod znakiem pandemii, co znacznie przyczyniło się do rozwoju, branży e-commerce. Nawet Klienci przyzwyczajeni do zakupów stacjonarnych niejednokrotnie zmuszeni byli zamawiać produkty, czy usługi za pośrednictwem internetu.To sprawiło, że wiemy już o wiele więcej na temat tego, co powinien zawierać sklep internetowy w 2022 roku. Zachowania zakupowe klientów na podstawie raportu Omni-commerce Wiele z funkcjonalności, które do niedawna były jeszcze…

Czytaj więcej