Office Assistant

Izabela Piotrowicz

W skrócie:

Izabela jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych w firmie. Ma kontakt ze wszystkimi pracownikami i często pośredniczy między nimi, a zarządem. Od jej aktywności zależy prawidłowe funkcjonowanie wszelkich biurowych procesów, takich jak przepływ dokumentów, czy terminowe dostawy wszystkiego, co w biurze niezbędne.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Planning

Problem-solving

Agility

Zarządzała własną firmą, zajmując się rozliczeniami, fakturami i sprawami urzędowymi, szkoliła się także w zakresie BHP.

Oaza spokoju. Świetnie sobie radzi zarówno z urzędnikami, jak i z młotkiem.

Prywatnie:

Zwierzęta

Labradory ponad wszystko

Taniec

Pomaga jej się odstresować

Muzyka

Śpiewa, kiedy nikt nie słucha

Motoryzacja

Szybka jazda to jest to

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Liderzy e-commerce: Click Leaders to PrestaShop Experts

Spis treści:   Click Leaders to certyfikowani PrestaShop Experts Dlaczego PrestaShop jest liderem e-commerce…

Czytaj więcej

Marketing dla wymagających? Sprytne sztuczki w PrestaShop!

To niesamowite, że PrestaShop ma w sobie tyle marketingowego potencjału dla sklepów online! Wystarczy…

Czytaj więcej

Pozyskaj klientów za pomocą kreatywnych treści w sklepie PrestaShop

Przywiązujesz wagę do kreatywnych treści w swoim sklepie internetowym PrestaShop? A czy wiesz, że…

Czytaj więcej