Office Assistant

Izabela Piotrowicz

W skrócie:

Izabela jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych w firmie. Ma kontakt ze wszystkimi pracownikami i często pośredniczy między nimi, a zarządem. Od jej aktywności zależy prawidłowe funkcjonowanie wszelkich biurowych procesów, takich jak przepływ dokumentów, czy terminowe dostawy wszystkiego, co w biurze niezbędne.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Planning

Problem-solving

Agility

Zarządzała własną firmą, zajmując się rozliczeniami, fakturami i sprawami urzędowymi, szkoliła się także w zakresie BHP.

Oaza spokoju. Świetnie sobie radzi zarówno z urzędnikami, jak i z młotkiem.

Prywatnie:

Zwierzęta

Labradory ponad wszystko

Taniec

Pomaga jej się odstresować

Muzyka

Śpiewa, kiedy nikt nie słucha

Motoryzacja

Szybka jazda to jest to

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

Dobra agencja e-commerce. Jak ją znaleźć?

Czym jest agencja e-commerce i jak może Ci pomóc? Agencja e-commerce to zespół profesjonalistów…

Czytaj więcej

Dane jakościowe – co o nich wiemy?

Myśląc o danych wyobrażasz sobie najczęściej liczby, które możesz wyciągnąć z narzędzi analitycznych takich,…

Czytaj więcej

Jak budować markę na Instagramie?

Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może……

Czytaj więcej