Office Assistant

Izabela Piotrowicz

W skrócie:

Izabela jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych w firmie. Ma kontakt ze wszystkimi pracownikami i często pośredniczy między nimi, a zarządem. Od jej aktywności zależy prawidłowe funkcjonowanie wszelkich biurowych procesów, takich jak przepływ dokumentów, czy terminowe dostawy wszystkiego, co w biurze niezbędne.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Planning

Problem-solving

Agility

Zarządzała własną firmą, zajmując się rozliczeniami, fakturami i sprawami urzędowymi, szkoliła się także w zakresie BHP.

Oaza spokoju. Świetnie sobie radzi zarówno z urzędnikami, jak i z młotkiem.

Prywatnie:

Zwierzęta

Labradory ponad wszystko

Taniec

Pomaga jej się odstresować

Muzyka

Śpiewa, kiedy nikt nie słucha

Motoryzacja

Szybka jazda to jest to

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 powodów porzucania koszyków w Twoim sklepie i 5 rozwiązań, by temu zaradzić

Czy kiedykolwiek robiłeś zakupy online i dodałeś przedmioty do koszyka, tylko po to, by…

Czytaj więcej

Akcje świąteczne, które zwiększą sprzedaż w Twoim e-commerce

Okres Świąt Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas w roku, w którym odczuwamy szczególnie magiczną…

Czytaj więcej

10 błędów Black Friday, które rujnują Twój biznes

Black Friday to nie tylko wyjątkowa okazja dla konsumentów, ale również wyzwanie dla właścicieli…

Czytaj więcej