Office Assistant

Izabela Piotrowicz

W skrócie:

Izabela jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów administracyjnych w firmie. Ma kontakt ze wszystkimi pracownikami i często pośredniczy między nimi, a zarządem. Od jej aktywności zależy prawidłowe funkcjonowanie wszelkich biurowych procesów, takich jak przepływ dokumentów, czy terminowe dostawy wszystkiego, co w biurze niezbędne.

Kluczowe kompetencje:

Communication

Planning

Problem-solving

Agility

Oaza spokoju. Świetnie sobie radzi zarówno z urzędnikami, jak i z młotkiem.

Prywatnie:

Zwierzęta

Labradory ponad wszystko

Taniec

Pomaga jej się odstresować

Muzyka

Śpiewa, kiedy nikt nie słucha

Motoryzacja

Szybka jazda to jest to

Zobacz, co kryje nasz blog o e-commerce

5 historii o tym, że strategia marketingowa to tylko połowa sukcesu

Masz strategię marketingową dla swojego biznesu e-commerce? Gratulujemy!  Ale zaraz, zaraz – jeżeli wierzysz,…

Czytaj więcej

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Dlaczego Twoja marka potrzebuje dobrego copywritera? Jeżeli prowadzisz biznes online z pewnością zwracasz uwagę…

Czytaj więcej

Dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie?

Twój sklep ma spory ruch ale klienci nie kupują? Bacznie obserwujesz ich w narzędziach…

Czytaj więcej