PrestaShop 9 – co przyniesie najnowsza wersja?
Jako specjaliści w dziedzinie e-commerce, jesteśmy przyzwyczajeni do ciągłego rozwoju i innowacji. W momencie…
03 stycznia 2023
Czy istnieje recepta na zbudowanie silnej marki dla Twojego e-commerce na Instagramie? Być może… Już za chwilę przeprowadzimy Cię po cennych radach i zdradzimy, jak zbudować silny content, który sprzedaje! Zainteresowany?
Spis Treści:
Branża e-commerce nie zwalnia tempa. Rozwój nowych sklepów internetowych i powstawanie coraz silniejszej konkurencji na rynku wcale nie ułatwia zadania. Jak więc wyróżnić się na tle innych i zbudować od podstaw skuteczny profil na Instagramie?
Musisz wiedzieć, że początki nie należą do najłatwiejszych, ale dzięki naszym wskazówkom zyskasz solidne fundamenty i będziesz wiedział, jak działać. Nie czekaj, zacznij wdrażać nasze pomysły już dziś. Zapisz sobie ten artykuł na później i wracaj do niego systematycznie realizując swój plan – na sukces!
Znajdź swoją niszę – to bardzo ważne, jeżeli chcesz przebić się i wyróżnić na tle pozostałych!
Wnioski wyciągnięte? Lecimy dalej!
Nie masz pomysłu gdzie Tworzyć grafiki do postów?
Wypróbuj darmowy program Canva – jest bajecznie prosty w obsłudze. Jeżeli nie wiesz, jak zacząć, to zacznij właśnie tam. Jeżeli jednak nie masz „artystycznej ręki” pozwól zadziałać profesjonalnemu grafikowi. Twoja marka Ci podziękuje!
Konkursy z innymi markami są coraz bardziej popularne. O co chodzi?
Jeżeli jesteś właścicielem siłowni możesz połączyć siły z marką produkującą odzież sportową lub cateringiem dietetycznym. Twoi obserwatorzy będą zachwyceni, a korzyści poniosą obie marki.
Rolki (reelsy) na Instagramie pojawiły się w listopadzie 2021 roku. Tak zyskały na popularności, że obecnie to właśnie na nich opiera się cały Instagram. Rolki to nowy kanał publikacji ukierunkowany głównie na treści video. Możesz tworzyć tam krótkie filmy (montować, edytować, ulepszać), a następnie dodać je na swój profil. Maksymalny czas trwania rolki to 60 sekund.
Dlaczego warto?
Algorytm Instagrama promuje wszystkie nowości – udostępniona przez Ciebie rolka pojawi się na początku wszystkich publikacji i będzie o wiele bardziej widoczna, niż post. Jednak najważniejszą zaletą rolek jest fakt, że są one pokazywane zupełnie nowym odbiorcom – zatem masz wyjątkową szansę na pozyskanie obserwujących.
Obecnie w internetowym świecie nie wystarczy mieć profilu w mediach społecznościowych – musisz być zaangażowany i dopasować się do bieżących trendów. Ostatnie miesiące zapoczątkowały rozwój video marketingu, który intensywnie się rozwija i zostanie z nami na dłużej. Uwaga: To nie chwilowy trend!
Wszystkie marki, które nie podążają za nowościami pozostają niestety daleko w tyle. Najwyższy czas, aby rozpocząć działania na profilu IG, do dzieła!
Jeżeli pomimo powyższych porad gubisz się w świecie online – napisz do nas. Pomożemy Ci stworzyć na Instagramie silną markę, która generuje zyski!
PrestaShop 9 – co przyniesie najnowsza wersja?
Jako specjaliści w dziedzinie e-commerce, jesteśmy przyzwyczajeni do ciągłego rozwoju i innowacji. W momencie…
5 powodów porzucania koszyków w Twoim sklepie i 5 rozwiązań, by temu zaradzić
Czy kiedykolwiek robiłeś zakupy online i dodałeś przedmioty do koszyka, tylko po to, by…
Akcje świąteczne, które zwiększą sprzedaż w Twoim e-commerce
Okres Świąt Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas w roku, w którym odczuwamy szczególnie magiczną…